تمامي خدمات اين مركز، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.   



آداب ماساژور
1388-07-02
نویسنده: پانته آ ضیمران

* با همه مشتريان مهربان باشيم.
* خودخواه نباشيم.
* هيچ گاه در مورد توانايي ها و مهارتهاي خود گزافه گويي نكرده و مشتريان را گمراه نسازيم.
* در صورتي كه روش انجام حركات تاي ماساژ براي مشكل خاصي را نمي دانيم و يا در مورد خاصي شك داريم، مشتري را به يك متخصص ارجاع دهيم.
* با همه مشتريان بدون پيش داوري (تنفر، عشق، خشم و ...) رفتار كنيم.
* از لحاظ احساسي ثابت باشيم.
* با وجدان باشيم.
* دقيق و با توجه باشيم.
* سنجيده عمل كنيم.
* هشيار باشيم و از حواس پرتي دوري كنيم.

اطلاعات بيشتري در مورد دوره ها نياز داريد؟
آيا از صفحه سوالات رايج بازديد كرده ايد؟ اگر جواب سوال خود را نگرفته ايد مي توانيد توسط فرم زير با ما در تماس باشيد.

آيا مي خواهيد در اولين دوره بعدي ما حضور داشته باشيد؟
مي توانيد از صفحه ثبت نام آنلاين حضور خود را در دوره دلخواهتان قطعي كنيد.

امكان استفاده از پرداخت آنلاين را نداريد؟
مي توانيد توسط فرم زير رزرو خود را انجام دهيد و سپس شهريه دوره را كارت به كارت نموده يا به حساب واريز نماييد.

همين حالا تصميم بگيريد




فرم تماس سريع


دوره:*


نام و نام خانوادگي:*


پست الکترونیک:*


تلفن همراه:*


توضيحات:


عبارت امنيتي تصوير پايين:*